نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی واج شناختی مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
  • آگاهی واج‌شناختی اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
  • آموزش مستقیم درک مطلب اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]

ا

  • ابراز وجود اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
  • اجتناب شناختی مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
  • اختلالات یادگیری اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
  • اختلالات یادگیری خاص تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
  • اختلال یادگیری اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
  • اختلال یادگیری مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
  • اختلال یادگیری نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
  • اختلال یادگیری مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
  • اختلال یادگیری اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]
  • اختلال یادگیری خاص اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
  • اختلال یادگیری خاص مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
  • اختلال یادگیری ریاضی تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
  • اختلال خواندن مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
  • اختلال‌ خواندن اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
  • اختلال ریاضی طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
  • اختلال ریاضی فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]
  • اختلال ریاضی کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
  • اختلال ریاضی مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
  • اختلال‌ریاضی اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
  • ادراک دیداری فضایی طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
  • استحکام روانی مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
  • استرس ادراک‌شده اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
  • اشتیاق به مدرسه مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
  • اضطراب اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
  • امید مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
  • املا تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
  • انسجام روانی اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
  • انسجام مرکزی مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
  • انگیزش پیشرفت تحصیلی مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
  • انگیزش مشارکت ورزشی نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]

ب

  • بازداری پاسخ تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
  • بازی درمانی کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
  • بازی‌درمانی اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
  • بازی‌درمانی شناختی-رفتاری اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
  • بازی‌درمانی فیلیالی اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]
  • بازی درمانی کودک محور اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
  • برنامه آموزشی رایانه‌ای طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
  • برنامه عصبی-شناختی طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
  • بهزیستی اجتماعی اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
  • بهزیستی تحصیلی اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]

پ

  • پاسخ به مداخله فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]
  • پردازش اجتماعی/هیجانی اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
  • پردازش شناختی مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
  • پردازش‌هیجانی اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
  • پیوستگی- دلزدگی ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]

ت

  • تاب‌آوری تحصیلی اثربخشی بازی‌درمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
  • تحمل ابهام مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
  • تمایزیافتگی ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
  • توانبخشی شناختی مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
  • توانبخشی شناختی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
  • توانمندسازی شناختی مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
  • توجه تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]

ح

  • حافظه فعال اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
  • حافظه فعال مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانش‌آموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
  • حافظه فعال اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
  • حل مسأله اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
  • حمایت تحصیلی نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]

خ

  • خلاقیت کلامی اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
  • خواندن تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
  • خودآگاهی شناختی مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
  • خودپندارة تحصیلی مقایسة ‌امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]

د

  • داستان‌گویی اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
  • دامنه توجه اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
  • دانش‌آموزان نارساخوان اثربخشی داستان‌گویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
  • درمان چشم‌انداز زمان اثربخشی درمان چشم‌انداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراک‌شده مادران دانش‌آموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
  • درمان متمرکز بر شفقت اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
  • دلبستگی ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]

ر

  • رضایت از زندگی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
  • رضایت زناشویی مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
  • روان درمانی بین فردی اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
  • روش چندحسی اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]

س

  • سبک اسنادی مقایسه سبک‌های اسنادی و اجتناب شناختی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش‌آموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
  • سبک مقابله اسلامی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
  • سبک‌های تفکر مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
  • سرزندگی تحصیلی نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیش‌بینی سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
  • سرعت پردازش اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
  • سرعت پردازش اطلاعات اثربخشی بازی‌درمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال‌یادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
  • سطح سوم پاسخ به مداخله مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
  • سواد هیجانی اثربخشی بازی‌درمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]

ش

  • شادکامی اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
  • شبکه عصبی مصنوعی طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]

ع

  • عملکرد‌ تحصیلی تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
  • عملکرد خانواده مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
  • عملکرد ریاضی مقایسه‌ی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازی‌شناختی بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]

غ

  • غربالگری طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل پژوهش‌های مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]

ق

  • قصه‌درمانی اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]

ک

  • کم‌رویی اثربخشی آموزش مهارت‌های حل‌مسأله بر ابراز وجود و کم‌رویی دانش‌آموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]

م

  • مادران مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
  • مداخلة درمانی توجه کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
  • مداخله درمانی حافظة‌کاری کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
  • مهارت ترکیب‌های عددی کاربرد بازی‌درمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارت‌های ترکیب عددی دانش‌آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
  • مهارت خواندن اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]

ن

  • ناتوانی یادگیری مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبک‌های تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
  • ناتوانی یادگیری خاص مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
  • ناتوانی یادگیری ریاضی تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانش‌آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
  • ناتوانی های یادگیری ارائه مدل سبک‌های دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری با میانجی‌گری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
  • ناتوانی های یادگیری اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
  • نادرست نویسی تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
  • نارساخوان مقایسه‌ی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانش‌آموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
  • نارساخوانی اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
  • نارساخوانی اثربخشی روان‌درمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
  • نارساخوانی اثربخشی قصه‌درمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
  • نارساخوانی طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
  • نارسایی هیجانی مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
  • نقص توجه-بیش فعالی طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]

و

  • والدین اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابله‌ای مبتنی بر آموزه‌های اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]

ه

  • هماهنگی چشم و دست طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانش‌آموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
  • هوش غیر‌کلامی تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]

ی

  • یکپارچگی حسی تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
  • یکپارچگی حسی اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانش‌آموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
  • یکپارچگی حسی تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]